Vad har Youtube emot mig? :(

Det går ju inte ens att bli medlem där?? :o Skuuumt!
Detta innebär att mina utlovade Barbie-filmer kommer att dröja ytterligare några dagar.

Då kanske jag borde berätta om dagen? Nej, det är mycket intressantare med gårdagen! ^^
Jag och Filippa gick hem till Sally för att baka bullar, som länge planerat.
Det gick ganska bra till en början, bortsett från att det tog jättelång tid, och att vi inte hade jäst & pärlsocker, så Fille sprang ner och handlade det.
Sedan så hade vi för lite mjöl :c Då gick jag och Sally ner och handlade det medan Fille stod och rörde så att degen inte skulle jäsa så mycket så att den svämmade över xD
Det slutade iaf med att den är jäste så mycket så att dte blev helt kladdigt på handduken ;)
Sally avgjorde att vi inte skulle få plats att baka ut bullarna på bordet (eller så kanske hon bara inte orkade röja...? ;)), så hon tog fram en sån där jättestor skärbräda som sitter fast i diskbänken eller nåt, och la den på golvet. Vi började knåda degen, och det var jättekladdig!! Vi tog i lite mer mjöl och så gick det bra x)
Sen så fick jag blanda vaniljkrämen (som bestod av 1 dl smör, socker och vaniljpulver ^^) med mina händer...
Kan säga att det var ett tjockt lager fett på efteråt som var svårt att få bort -_-
Dom blev iaf ganska goda tillslut :P
Sen så gjorde vi lite random saker, och jag tomtade omkring i prinsessklänning hela tiden för att det var... roligt ^^ Jag kände mig fiiin i den 8D

Idag har jag... varit i skolan och repat med bandet :D
Tog bara en bild och filmade ganska roliga saker från igår... filmerna kanske kommer sen ^^

FRÅN JOHANNA, FILIPPA & SALLY TILL JOEL:
SMÖÖÖR 8'3 (150 g :P)
Puss & kram <3
//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer
Postat av: joelbezt

OMYGAHD :'D

2011-01-22 @ 11:33:16
URL: http://joelbezt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0