Spotify-listor i överflöd ^.^

Haj :)
Kände att jag lyssnat sönder mina aktuella favoritlåtar nu, så jag håller på att lyssna igenom lite nya låtar :D
Lyssnar på band/artister som jag bara hört lite av, och så har jag kollat lite vad Mimmie tipsade om på sin blogg (Y)
Trodde verkligen att jag var så teknisk så jag kunde göra en länk till hennes blogg, men icke.
Iaf så har/ska jag lyssna på:
  • Avril Lavinge
  • Evanecsence
  • Paramore
  • Timo Räisänen
Fler tips någon? :D <3
Har gjort en spellista för varje artist med 5-10 låtar som "verkar bra" xD Detta innebär ganska många spellistor...
På min storebrors konto! xD
Vi har ett gemensamt för hela familjen, men nu har han gjort ett eget ^^ Jag började på en ny spellista där också som inte är så utökad ännu... Får nog radera dom andra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0