Sovit över hos Sally 8D

Yeah ;P Ville bara skriva det av någon okänd anledning ^.^
Vi har haft apkul :P
Eller.
Kanske inte så kul i går ^^
Vi städade i Sallys bokhylla xD
Den är stor.
Väldigt stor O.o

Sedan så gick vi hem till mig och hämtade grejer, och jag passade på att duscha *alla antecknar*

Sen var vi så trötta så vi typ körde spa :'3 Vi smörjde in oss med massa mystiska krämer som luktade både gott, och inte gott x'D Också lite massage förstås 8D

Jag vaknade halv 8 imorse o: Vi hade bestämt oss för att lägga oss rätt tidigt igår, för annars blir vi typ jättepigga på söndagkvällen när vi måste lägga oss tidigt Ny smail! ---> 3< <-- Ny smail!

Idag ska vi till Valhalla och bada :> Finns ju roligare bad, men inte närmare x] Vi hade väl mest tänkkt plaska runt och ha lite sköj, men även "motionssimma" eftersom vi båda behöver få upp vår kondition lite xD

Går offentligt  ut med att jag sög på BEEP-testet o:

Har tyvärr inga fiiina bilder att bjuda på (inga fula heller för den delen xD), och vi tänker inte ta någon lustig bild just nu för vi ser hemska ut  xD

Puss & kram <3

//Yohanna Ò.Ó


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0