Äntligen bilder!! :D

Ja, nu har jag fört över bilderna till Rasmus dator som vi har startat om :) Detta innebär att allt jag hade på datorn är raderat, men shit the same -_-
Igår virkade jag hela dagen, och jag menar hela! :D Jag gjorde klart två små runda ansikten eller något som jag hade påbörjat för länge sen, och så virkade jag en Hello Kitty ^.^ Den blev inte jättefin, för jag är inte så duktig på att virka, men jag är i alla fall jättestolt :) Kommer bilder på den :P <3 Ska bara sy ihop alla delarna ;)
Idag har jag... läst, virkat lite ^^
Pluggat.
Låg efter en sida i matteboken (alltså två uppgifter ;)), pluggade SO:n som är tills på tisdag (men det kommer prov på det också, så jag vill vara väl förberedd), engelska, och så har jag skrivit på min novell till svenskan ^^ Mamma frågade om jag verkligen behövde skriva den (lämnade in en 30-sidors förra veckan xD) men det spelar ingen roll om jag behöver eller inte. Jag vill! Det är så underbart att skriva <3
Och så har jag badat :P Mamma har köpt nya badkulor som är jättehärliga 8D
Nu ska jag sitta vid datorn en stund till, har typ inte suttit (okej, jag har skrivit noveller, men det räknar inte jag direkt som att "sitta vid datorn" ;)) på typ fyra dagar :OOO Har dock kunnat ägna mig åt andra saker som jag också gillar men annars inte har så mycket tid till, och det har också varit jättebra :)
Min moster åkte hem idag =/ Vi hade ett jätteroligt samtal igår kväll om vårt land (alltså sommarstuga). Det är 105år i år! 8D (tror jag)
Nu bjuder jag på lite random bilder :)
Underbar solnedgång på Sisjön :) Jag och mamma var där och åkte skidor (L)
Häjjj "." Här var det lite kallt ^^
Eddie som har duschat ^^
Kiwi = konstverk. Så är det bara!
Vår julgran i svartvitt ^^ Är rätt nöjd med bilden :P
Det var allt sköjigt jag hade att bjuda på idag ^^ Blev nog ett rätt så långt inlägg, klaga lite i en kommentar så kan jag göra dom kortare ;)
Måste bara upplysa om att jag ska ge er en liten utlovad present när jag har publicerat det här inlägget!

Puss & kram <3
//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer
Postat av: Johanna

oj 105år =)

2011-01-16 @ 19:20:35
Postat av: mimsan

jag har också åkt skidor på sisjön! Jag tycker att det är jättecoolt att man står på vattnet xd

det haar vi ju pratat om i NO:n men ändå ^^

2011-01-18 @ 18:32:05
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0