Toppendag :]

Verkligen! Började väl ganska normalt, vi hade kakdag i skolan x3 Hade bakat kokosbollar 8] Smakade dock ingen själv (bara lite av degen igår ^^) Åt massa kakor, men orkade inte alla så sparade några att smaska på när jag blev sugen ^.^
I bamba var det ärtsoppa -.-' Ingen favorit direkt, men den är ändå relativt okej. Tänkte att om jag bara lever på kakor så kommer jag bli jättehungrig senare, så jag tog en liten portion ^^
Vi hade även NO idag som var ovanligt rolig. Okej, långt ifrån rolig, men inte riktigt lika sövande som vanligt x) Martin gjorde ett experiment som var åtminstone lite intressant ;)
Det bästa idag var nog ändå ensemblen :D Vi ska typ spela lite rytm instrument till "Om vi alla tar i", jag spelar ett väldigt lätt trumkomp, men det är väl ändå rätt kul :>
I slutet började vi "nosa på rockkonsert låtarna" som Kristina uttryckte det :) Visste redan att vi skulle spela This is the life med Amy McDonald, men det var ändå spännande eller vad man ska säga, för jag hoppades verkligen på att få sjunga! Ganska ovanligt, för jag är itne jätteförtjust i att sjunga inför publik... Jo det är rätt kul på konserter och så, och jag har ju faktiskt fått bättre självförtroende sångmässigt (Y)
Jag fick sjunga!! :DDDD
Tillsammans med Josefine :PPPP Ska nog sjunga överstämman, för jag är första sopran (a) Det blir asbra!
Har gått runt och sjungit på This is the life hela dagen ^.^
Var, eller rättare sagt; tänkte gå till gitarren nyss. Jag och Sally gick dit, och då var dörren låst. Konstigt tänkte vi, men ringde på på ringklockan.
Då kom jag på att det inte var någon gitarr idag....!
Så smarta är vi x)
Och nu sitter jag här och tänkte avsluta detta långa inläggen :)
Puss & kram <3
//Yohanna Ò.Ó
Bilder från "kakdagen" kommer eventuellt senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0