Sjuk :(

Jag är en liten friskis som inte stannar hemma för minsta lilla huvudvärk, men som tidigare nämnt så har jag ganska ont i halsen =/ Jag skuttade upp vid 7-tiden ocgh tänkte att det gör lite ont, men det ska jag ju klara. Men nej, det gjorde jag inte :( Blev typ värre och värre och nu kan jag knappt prata... Skulle nog inte ha sjungit imorse trots allt ;)
Vi har engelskaprov idag, vilket inte är så jättebra att missa, men det var många sjuka igår så det går nog bra.
Missar iaf NO och musikteori (a) Har inget speciellt emot musikteori egentligen, det är rätt kul, men melodidiktat förstår jag mig bara inte på :@
Ska glädja Kristina genom att öva lite idag *neutral smail*
Just nu håller jag på att föra över bilder från mobilen (har inte gjort det till den här dator tidigare, det tar därför flera år känns det som O.o) och virkar en liten sötis (amigurumi ;P) Bilder kmr sen! <3

Sjuka pussar och kramar <3

//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0