Rep & scouter :D

Hallojsan :P
Idag repade jag med bandet :P Vi består av mig, Mimmie, Amanda & Ebba H. Joel ska eventuellt börja (det blir antagligen så) :D Vi är bäst ^^
Vi ska kanske få spela på rockkonserten i skolan 1 april!! :DD Vi hade tänkt spela This is the life med Amy McDOnald, men den skulle något band i skolan spela ^^ Alltså, på "skoltid" eller vad man ska säga, ni fattar nog.
Så jag övertalade tjejerna om att spela West Coast :P Den är bäääääääst, lyssna på den: http://www.youtube.com/watch?v=iR654dhhZNs (gick inte att länka s:)
Men det gick inte så bra, så vi bestämde oss för Happyland med Amanda Jenssen istället, och det gick jättebra fastän att det bara var jag, Mimmie och Amanda som repade (de andra kunde inte). Hahahahh, Mimmie tyckte att vi skulle ha en... tamburin, nej vad heter det? Åh. Inte marackas. Asså ni fattar säkert x) Har glömt vad dte heter, men hon satte den iaf på sin fot, för ingen av oss hade fria händer x]
Jag spelade trummor :3 Och jag gjorde det jävligt dåligt x3
Bilder:
Där ser man... *instrumentet* som Mimmie har på foten :P
Jag som trummis (för tillfället)... ojojoj säger jag bara ^^
Näe, nu måste jag dra till scouterna :3
Haregött :]
Puss & kram <3
//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0