Jättebra dag! c:

Den här dagen har verkligen varit toppen! (Skojjigt att jag försöker fuska och få bloggen att se mer uppdaterad ut genom att göra flera inlägg samma stund!)
Först hade vi mentorstid och jag hade väntat mig att få någon underhållande berättelse om Yvonnes lov, men nähej, för nu ska vi städa och åhh vad skoj det är att städa korridoren och ta bort andras kladd x( :c
Menmen, sen hade vi kör. Gick sådär till en början eftersom min hals typ har pajat idag (med andra ord: jag har ont i halsen xD), men sen gick det väldigt bra c:
Sen SVENSKA!!! 8DDD Håkan läste som vanligt upp min evighetsnovell, och idag kom vi till en väldigt viktig och lite dramatisk del i den.. Ska inte avslöja om någon vill läsa ;)
Sen var det något mömsigt kött i bamba, och sen SO som var sådär. SO är inte direkt ett favoritämne, men Peder höjer ju stämningen lite med sina "skämt"! 8D

Efter skolan var det band! Jag var inte direkt "bra" när jag spelade trummor till Happyland, men ovanligt bra för att var jag :> Känns verkligen som att jag blivit bättre på... tja, allt som har med musik att göra 8D
Sen så ville Mimmie spela trummor så då fick jag spela gitarr (a) Fick även äran att sjunga, och vet ni...:

Min sångrädsla är nästan borta!! :DD

Har väl mest att tacka bandet; Mimmie, Ebba, Amanda, och till en viss del Joel (som i och för sig ändå är med i bandet numera xD)

Sen spelade vi West Coast, jag bara började och det gick riktigt bra :P Ebba spelade bas och hon gjorde det jättebra eftersom jag inte ens berättade hur hon skulle spela först x) Och Mimmie spelade JÄTTEbra trumkomp, precis som i låten :D

Det här inlägget blev långt. Längre än jag trodde. För långt. Så jag tar och avslutar det nu.

Puss & kram <3

//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer
Postat av: mimmie

haha, varsågod!! :)

ps. fyll på min Peders-citat-lista på min blogg :DD

2011-02-22 @ 18:51:41
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0