Jag lever! ;D

Trots att det inte verkar så x)
Har inte bloggat på 2 veckor... Förlåt!! Har liksom inte haft lust och tid... Nu ljuger jag liiiite ^^
Sportlovet var skönt, men inte överdrivet roligt. Hade inget inplanerat, men det roligaste var väl ett biobesök (Åsa Nisse: Wälkom to Knohult :3) när jag simmade med Sally på Valhalla (Vi simmade 1 km och gjorde såna där "armhävningar" som man gör i kanten av bassängen, sjukt jobbigt!), bakade cupcakes... vad gjorde jag mer...? Var på en jätterolig KP-träff (kmr bilder sen), och...
Juste, klippte mig, ni ska få bilder här:






Sådär såg jag ut efter att ha fixat lite med plattång och fön :3
Såhär ser jag ut just nu:


Nämen åååh så vackert! *host host* Får man väl bjuda på x_X

Nu har jag inget mer spännande att bjuda på för stunden, så...

Puss & kram <3
//Yohanna Ò.Ó

(Kändes skönt att få göra den smaylen igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0