Ingen rubrik...

Häjjj "."
Idag har jag... hm. Typ varit i skolan xD Vi hade SO-prov, och för en gångs skull var jag inte så nervös!
Det gick väldigt bra, alla frågor kändes lätta 8D
Och så läste Håkan upp min novell för klassen :D Jättekul :P Fast samtidigt så var det lite pinsamt.... vet inte varför ^^
När vi slutade hade någon liten jävel satt ett tuggummi över Hanna S lås på skåpet @_@ TAAASKIGT tycker jag O.o
Sen så repade vi med bandet.
Det gick ganska dåligt. :(
Skulle spela trummor. Det gick ju jättebra förra gången, varför inte idag? :'(
Det slutade med att jag blev på mitt personliga tråkhumör och började klänna mig dåligt på allting, så då fick Joel ta över på trummorna x(
Kan iaf garantera att det lät mycket bättre när han spelade!!

Några random bilder:
Möms "." Min tallrik från kakdagen som vi hade i torsdags xD
En suddig Ebba :) Kolla in hakan!! ^^ (Hon har inte sån haka i verkligheten ;))
"Hm, vad kan det finnas där uppe...?" :3
En bild som Hanna S tog på Mimmie och redigerade ^^ Inte kul alls, kände bara för att ladda upp den x)
Puss & kram <3
//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer
Postat av: mimmie

HAHAHAHAHAHAHAHA EBBA!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD

2011-02-09 @ 16:28:57
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0