Filippa gästbloggar! ;D

Hellu! :3 Det är Fillle här! :P
(Jag kommer att åtekomma tro mig! mohahahaha! :D)
Jag är en 12årig (Johanna inflikar: 10-årig!) mupp (12 årigt kakmonster!) som (Johanna är bara tvungen att inflika att hon måste amputera sin stortå! :o) älskar Harry Potter! xD
Idag har Håkan läst upp Johannas novell, den var JÄTTE bra!
Det kändes som om det var en känd författare som hade skrivit den (kortfattat; Den var JÄTTE bra! ;D)!
Den handlar om Vinette som går i 8:an, hennaes bästis förändras och hon har inga andra kompisar! D:
Jag ska tvinga Johanna lägga upp den, fast den är på typ 34 datorskrivna sidor!
Ja, innan så bloggade jag med Plopp, men han är tyvärr inte här för tillfället. :S
// Många nagelbitande hälsningar, Fillle! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0