Bildbomb ;D


Mina mömsiga cupcakes 8>


Frida-My´s klänning som hon och jag började sy om när jag sov över där :) Den är dock bara nålad just nu, vi har inte hunnit sy än x)


Jag :P


Såhär lång var min lugg innan jag klippte mig :o Bilden, jag vet, den är lite tillgjord ;)


Frida-My och Eddie :3


Två busiga katter c: Jag & Kristina <3


Sally var försökskanin när jag testade min locktång för första gången :D Rätt fint om jag får säga det själv ^^


Sjoklad för 35 kr :> Norska... Hagabion-cafét ^^


Sally ^.^


En liten Mimmie :3


"Människor" på KP-träffen 8D Kommer tyvärr inte ihåg allas namn :(


Ännu fler "människor" från KP-träffen :P


Sally och jag på bio (Trassel, den var sjukt bra! :D) Awsome bild måste jag bara säga :]
Tog även några bilder på mig (och fler på sally förstås :P), men alla på mig ser så löstiga ut, så ni får klara er :)


En sötnos som fortfarande sitter där uppe och halvsover ^^ <3


Eddie & jag :>

Det var allt jag hade att bjuda på den här gången :)

Puzziz & kramizz <3

//Yohanna Ò.Ó

Kommentarer
Postat av: mimmie

fin bild på dej(den svartvita) :DD <33

2011-02-23 @ 18:24:59
URL: http://bbaramimmiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0